SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

19 March 2009

AKU NAIK HANGIN

. 19 March 2009

Ari ni aku naik angin ngn admin kt opis aku ni..
aku ckp elok2 xnk dgr..
ble aku tinggi kan suare ckp nape nk tinggi2 suare lak..
mulanye cmni..
ade customer call aku ade mslh ngn system..
so aku tanye la die maintenance customer ni available lg x..
bila check customer ni dah abis dah..
so aku suh la die tanye bos aku cmne nak wt..
die call bos aku dan bos aku ckp xyah g..
suh dorg smbung dulu maintenance baru boleh g..
so si admin ni pun call la customer ni..
bile die call customer ni die klepek(acah-acah la) admin ni..
kate xkenal org tu sape padahal die yg tgh cakap..
pastu admin aku ni glabah la..
tanye aku btol ke si customer ni duk kat sane..
sbb org sane ckp xkenal pun name si pulan bin si pulan ni..
pastu aku suh la die kol by handset die..
aku bg no HP la tp ngn kedegilan yg ade ni si admin ni still lg nak call phone yg agak2 salah..
aku ckp call la handset dah tau no td salah..
straigh terus kt org die..
pastu xnk dgr ckp aku..
duk membebel..
pe lagi..aku naik angin la..
dah org bg jln senang die lg nk berbalah kt situ..
aku pun tinggi la suara..
bkn aku nk marah..
asyik aku xabis ckp die potong ayat aku..
dan aku naik suare jgn arap suare die nk timbul dah..
pastu die call dan dpt tau die kene kencing..
hahahaha..pdan muke die..
dah abis die call die duk membebel lg..
aku pun main cucuk la angin die..
pastu die panggil aku "mangkok" lak..
bikin wa menyirap ni..
pe lg aku pun balas balik.."aku manusia la, b*d*h!!!!"
kan dah kene ngn aku..
aku ni mls nk mrh2 org tp kalo org start dan bikin aku naik gle mmg kene la ngn aku..
gtu la kisahnye..
dah lame aku x tinggikan suara(tanda marah) kt org..bese tinggi2 pun skdr ckp2 kosong..
dan ari ni berang aku kuar balik ble org panggil aku "mangkok"..

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana