SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

20 March 2009

AKU TARAM SORANG LAGI MEMBE AKU

. 20 March 2009

Adoi..semalam mmg stok org cr psl je ngn aku..
pas ngn admin ade lg rupenye org nk cari psl..
pas balik keje smlm ade lak membe aku ni call aku..
aku dh tau pe die nak..
tp aku angkat gak la call die..
die ajak g opis kedua die tuk memulakan proses pencarian org tuk MLM die ni..
die tanye la "malam ni ko free x?" aku pun jwb la "free..nape?"
die pun ckp la "jom la g opis aku..ade peluang baik aku nk tawarkan.."
aku ckp la "mls la..sok nk keje lg..ni nk kene turun KL x tau balik kol bape"
die bls balik "kalo cm2 esok la..luse pun cuti kan..so xde la letih"
aku pun ckp la "aku x minat la bende2 cmni"
die ckp "tgk la dulu..org lain pun mula dgn x minat gak"
aku ckp "xpe la..aku xminat..lgpun membe aku dah ade yg join dah dh cte dah cmne"
bkn alasan aku xnak join tu tp mmg btol ade yg dah cte psl bende ni..
die ckp "membe ko tu lain"
aku ckp "pe yg lain..same je la..dr company yg same"
lepas borak2 aku dah naik angin dah..
sikit je lg bom nk meletup die pun pintas terus "jgn la marah..bukan ape pun"
nasib ko potong awal..
aku ckp elok balik..siap ckp 3 kali lg "aku x minat, aku x minat, aku x minat"
last2 aku dgr suare die lak nk marah..
aku pun sound balik "pe sal ko nk marah lak ni.."
pastu die ckp la "xpe la..ko xnk ikut aku g aku akan follow up je ko "
aik..cm nk ugut aku lak ayat die..
aku pun bls balik "follow up la..smpai ko rase ko bosan..nnti ko bosan ko ckp la kt aku"
dan bberape mnt lepas tu abs la di talian..
tenang otak aku ni..
bg aku ko nk MLM ke pe ke ko buat la..
asalkan jgn memakse org yg xnak join..
ni dah memakse dh tentu la pandangan org tu dah lain..
dlm marketing mane ade paksaan..
kte ade care yg boleh menarik minat org tu..
bukan nk suruh dgn pakse dtg opis ke.. pakse dgr dulu ke..
kalo org tu nk die akan tanye sendiri..
lantak la..
pada yg join MLM dgn bace ni mntk maap la kalo ade tersinggung..
yg pasti aku mmg x minat MLM ni..

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana