SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

24 March 2009

Pening aku ngan admin ni

. 24 March 2009

Adoi.. berlagak seh admin baru ni..
ikut prosedur la sgt..
padahal company ni xde pun nk ikut prosedur2 tu semua..
company ni longgarkan peraturan die g kasi ketatkan la pulak..
mmg la company lain buat tp company ni ade la care die sendiri..
ni la kalo org baru msk..
xtau byk tp main redah..
yg bos aku ni bese la ble bab ngutung ni..
mesti la jln je..
bkn pe..problem ni time 1 ari tu aku x keje..
aku ckp la aku xlarat..
so ari ni isu tu dbangkitkan..
kalo xde surat MC kene unpaid..
xde sbnrnye istilah unpaid tu dlm company ni..
company ni asal x dpt dtg kasi tau la bos..
so settle la.. xyah surat MC pun xpe..
aku keje dah nak masuk tahun ke-3 ni la aku kene bende cmni..
die leh lak terang2 g cte kat bos aku.."Ni adi xde MC so dikira unpaid la kan"
bos aku sbnrnye xpaham gak tp ble tau bab duit ni kre ye je la..
sape xnak untung..
so skrg dh jd la 1 rule dlm opis aku..
bese la opis aku..rule boleh diubah ble2 mase saje..
kalo td ckp boleh skrg die nk ckp xboleh pun boleh..
adoi..susah jgk dpt admin straight sgt ni..
dah tu td duk ngunkit psl ari tu.. die ckp pe korg tau..
"walaupun ko kutuk aku, aku tlg jgk ko"
aik..sape yg kutuk sape dulu..
aku ke mula dulu..
aku ke yg bersalah..
dah la..mls aku nk cte byk.. lantak ko la..
nasib baik aku ade blog ni..
tulis kt sini tuk lepaskn geram aku..
prob btol la admin ni..
nk je aku sekeh pale die..
nasib baik la bini org..
kalo x mau aku ngamok dah kt situ..
hmmmmmm......

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana