SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

31 March 2009

Pe citer?

. 31 March 2009


Aku xtau la nk tulis pe ari ni.. Kebosanan tahap kritikal dah ni.. keje ade tp otak mcm x fresh je ni.. nk buat keje mmg xde mood tp nk xnak kene la jgk buat keje.. tu la aku bukak blog aku ni aku tulis la pe yg terlintas dlm kepala otak aku ni.. adoi pe nk citer ni ek.. korang nk suruh aku citer pe?

pagi tadi aku ni buat la byran bil2 aku untuk bulan march punye.. sedar x sedar aku tgk dlm akaun aku dah tgl RM XXX..(xkan aku nk ckp value die kan.. hahaha).. adeh.. borosnye aku bulan ni.. ni baru bape ari bulan.. nk tunggu next gaji lmbt lagi wooo.. dah la ade function ngn budak2 VIVAC 12 April ni.. perh.. mane g duit aku ni.. boros tol aku bulan ni.. aku rase bulan paling boros aku kot dr bulan2 sebelum ni..duit duit..

korang ade tips x cmne nk bg kte leh jimat sikit..xsikit pun byk pun boleh la.. hahaha.. tp serius la aku tkejut ngn bulan ni punye management.. hancusssss!!!! awal bulan dah sengket.. tu la.. time bbelanje x ingat dunia.. dah jd cmni baru la ingat..duit duit..

harap2 bonus tahun dapat la.. baru la finance aku kukuh kembali.. tp x dengar cte lg ni.. korg mesti pelik kan bonus company ni lewat gle.. nk tunggu die tutup account bulan 3.. bulan 4 baru dapat bonus.. x mcm company lain.. awal tahun dapat.. duit duit..

bulan 7 lak dapat duit kutu.. tp tu semua tuk bayar roadtax kete aku da.. mmg tu pun tujuan main kutu.. nk backup finance aku.. aku ni pantang tgk duit byk sikit(patut la aku pokai bulan ni).. cepat la sikit bulan 7.. pakcik kayap.. hahaha.. duit duit..

tu la kot cte aku..psl duit.. tp tajuk xde lak letak duit.. hahaha.. saje je.. kalo tgk care aku tulis pun dah mcm wt karangan.. hahahaha.. k.. aku nk smbung wt keje.. chow..

2 kata-kata:

anarm said...

ko dah dapat gaji.. ok la tu. aku ni belom dapat2 lagi gaji.. pe citer? tempat ko ade keje kosong designer tak? huhu.. seksa woo keje yg gaji asyik lambat je.. sewa umah, hutang tu hutang ni, bil ape air pon takleh nk bayar.. earth hours lagi la aku nampak gaya.. adehh.

-Ring 0- said...

hahaha..tempat aku programmer ade la.. tempat aku ni software development.. xde kene ngene ngn design..

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana