SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

02 April 2009

Kebisingan Tahap Max

. 02 April 2009


Td bos aku telefon.. tanye pasal status system kt salah satu customer yang aku g ari ni.. die tanye pasal main page baru yang sepatutnya dah settle ari ni tp bile die tengok still main page lame.. aku cakap la Technical Manager(TM) x siap lg.. dah la x siap pas lak kat aku suh buat.. pastu die berarah alih soalan ke problem lain yang aku dah settlekan..

Topik kali ni sebenarnye aku tension ngn TM aku ni.. gaji xnak kalah tp keje hampeh.. 1 ape pun xtau.. katenye "kalo byk sgt keje kongsi la ngn saya" bile aku bg keje aku dlm mase bberape minit or mungkin jam or mungkin ari keje yg aku bg tu akan dibagi semula kt aku.. kalo siap xpe ni xsiap 1 bende pun.. mcm la mslh main page tu.. ade ke patut..

Time meeting ari tu die ungkapkan lg ayat tu.. tp bukan kt aku la.. kt membe aku sorg ni.. depan bos bukan main lg die..membe aku ni tanye la "akak reti ke buat?!" ngn nada perli.. pastu TM ni tanye kt bos aku ngn nada bangga "Pn. bape lame dah sy keje wt application" hark petuih la.. bape lame konon.. mmg la keje lame tp kalo buat keje xtau pe kejadahnye..

aku ni dr start die diambil keje oleh majikan aku dah tertanye2 leh ke die wt keje.. sbb aku mmg kenal die ni dr sblm die dterima keje dr staff2 lame yg dah benti keje.. asp.net mmg die xtau.. yg die tau network ngn php je.. sbb tu la keje asyik x siap je.. yg bos aku ni pun satu.. cmne leh terima.. agaknye kene kelentong ngn TM agaknye..

skrg sell company aku ni dah kurang.. so bos bising2 la sbb byk keje pending.. takut nnti name baik buruk.. aku dah tentunye rilek dan selambe.. bese la.. anak emas company.. hahaha.. bukan.. aku ni rilek la sbb keje aku semua bereh.. ade pending pun 2 - 3 je.. tu pun kecik punye hal..tp time meeting ari tu semua la kene bleter.. dan yg best admin aku kene leter kaw2.. ade ke nk salahkan laki bos aku.. dah confirm la bos aku backup laki die.. adoi.. jenis x nak ngaku salah..

lantak la..jnji keje aku settle.. yg x settlenye main page tu.. bkn keje aku tp aku yg kne buat.. adeh.. erk.. ade kene ngene ke ngn tajuk?? hahahaha

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana