SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

07 April 2009

fuh..tired lor

. 07 April 2009


Adoi.. jenuh aku nak setting kelahiran semula bistari corner as bistaricorner.com.. kali ni aku gune wordpress lak.. suke2.. nnti kalo ade hasil kerje ke pe ke leh la main upload2 je.. so ble interview just click saje.. tak payah susah-susah.. best jgk main design2 template ni.. mmm..xdesign sgt kot.. just wt susun atur je.. biar padat tp x serabut..

bkn pe.. kalo gune barang free ni terhad sikit nak wt itu ini.. so baik aku gune hosting sendiri tuk senang di hari muke.. ntah ler td tbe2 je nk beli hosting baru.. so tgk pun merayap la kuar duit.. adeh.. abis duit aku beli hosting lak.. dah sememangnye aku ni sorg yg boros.. sedar tp x reti nk insaf.. hahahaha.. tu la aku..

Keje aku ni xsentuh2 lg ni dok wt tapak baru.. adeh..tau kat bos aku mampus kene marah.. hahaha.. lantak la.. sikit je lg tu.. nnti aku siapkan.. ari ni mood suram gle.. nk sentuh je keje x jd.. asal x jd je nk sentuh keje.. adeh.. tgk.. otak dah poning dah ni.. ni dah pukul 4.30 tunggu mase nk balik je.. mmg mood dah abs dah ni.. xle nk wt pe dah.. jap lagi ni layan DOTA la ni..hahaha

hmmmm.....

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana