SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

02 April 2009

Kebisingan Tahap Max : Episod 2

. 02 April 2009

Adoi.. msk pagi ni TM aku start tanye mcm2.. itu la ini la.. aku cukup pantang kalo org tanye mcm2 tp die sendiri keje ntah ape2.. bajek bagus je.. dah la membe aku cte ari semalam suh settle 1 mslh poyo2 kate "nnti jap saye tgk".. sehari suntuk 1 kejadah ape pun x siap.. last2 membe aku jgk yg settle kan problem tu.. 1 je bg pun xleh settle.. baik xyah jd TM kalo bende kecik2 pun xle settle.. depan bos bkn main lagi.. aku la pro.. aku la terrer..

Mmg letih ngn keadaan sekarang ni.. kalo TM dulu mmg power gle.. ade mslh boleh rujuk die.. byk ilmu die.. yg skrg byk kelentong.. byk bikin org panas.. arah tu arah ni.. die 1 bende pun x buat.. pastu bos dtg.. mula la.. tanye keje ni cmne.. yg tu pe status.. buat2 bz.. adoi.. xle blah sungguh.. rase nk sekeh, sepak terajang.. bosan tol..

Nasib baik hari ni die suh wt customer 1 lg punye.. kalo die suh buat yg main page tu(lihat episod 1), kalo x siap mmg aku balon kaw2.. kalo x siap sikit xpe.. ni kalo langsung x buat ape.. just ade design yg dr freelancer tu siap la.. tgk nnti episod 3.. mgkin time tu akn tercerita bom aku dh meletup.. mungkin la..

Adoi.. tgk pagi2 ni mood dah K.O dah.. dah buat keje pun dh xde semangat.. aku ni tunggu bonus je.. pas tu aku nk chow dah.. nk blah dr company ni.. biar padan ngn muke die..hahaha.. jahatnye aku.. sape suh cari psl kan.. kihkihkih..

4 kata-kata:

ONEXOX PLAN said...

dapat bonus pastu menganggur ek?

-Ring 0- said...

hahaha..xde la..cr keje dulu la..baru benti.. aku x la kaye nk ngngur trus..hahaha

xcasa said...

boleh kenal ngan TM lama tuh?nk dapat ilmu nih..hehehhe

-Ring 0- said...

boleh je..sila PM saya untuk keterangan lanjut..hahahaha..

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana