SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

24 March 2009

Format Komputer Windows XP SP2

. 24 March 2009


aku mls nk menaip,nk print screen ke, rakam ke..
so aku search je la kt youtube tuk dptkan care format komputer ni..
bukannye aku xtau format tp baru ni ade org call aku tanye psl format comp ni..
so kalo aku letak kt blog aku ni senang sikit aku nk bg link agar die leh tgk care2nye..

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana