SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

20 March 2009

Zip Repair Tool 3.2

. 20 March 2009


Software ni aku dah try gune mase aku ade mslh ngn file zip tuk data salah sorg customer aku..
time tu cuak gle..
mane x nye semua data customer tu ade dlm file zip tu je..
xde dah yg lain..
aku time tu dok pk la cmne nk wt ni..
aku pun search la dlm download.com dan aku jumpe la software ni..
nasib baik menjadi..
kalo x aku pun xtau nk wt cmne dah..
nk download ni link die
Zip Repair Tool 3.2

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana