SD Terima Kasih kepada yang sudi menjengok, membaca, melihat, mengomen, menyepam dan sebagainya. Semoga anda mendapat manfaat, ilmu, kesedaran dan pelbagai kebaikan sewaktu melayari blog yang saya hasilkan ni.. Jangan lupa tinggalkan jejak anda do bistari@SPAM di sudut kanan menu.

18 March 2009

PERMULAAN BAGI 1 BLOGGER

. 18 March 2009

Aku ngh bosan2 layan la wt blog ni..
sebenarnye ari ni aku MC..
bkn sebab sakit ke pe tp sebab malas..
hahahaha..(jahat x aku)
aku sebenarnye bace kt sifoo.com(SDC) psl nk kongsi2 blog..

mari senaraikan laman blog sifoorian
so tu tergerak ati nk wt kat sini..
saje try blogger lak..
sblm ni ade wt kt wordpress tp tu tuk company punye..
saje test2 nnti nk bukak company sendiri..
tp still in progress..
dah lame tertunggak tu..
ni die link : zoompixel
sebenarnye nk wt sendiri je semua tu..
tp prob ble install wamp ni die crash ngn asp.net lak..
xpe la..nnti usha balik tgk pe yg patut di tgk..
wt mase skrg xde mase lg..
bz ngn keje btimbun kt opis ni..
k..aku nk g mandi dulu la..
nk dekat kul 12 pun xmandi lg..
hahaha..
chow..........................................

0 kata-kata:

Post a Comment

Syarat-syarat nak komen
=============================
1. Jangan ade perkataan mencarut,kotor dan seangkatan dgnnye
2. Jangan komen bende yg melibatkan perkauman, politik dan seangkatan dengannye
3. Boleh komen seberape byk yg boleh dterima oleh bolgger
4. jgn pandang belakang..hahaha

Thanx pada yg tinggalkan komen

bistari@singgahsana